Thursday 18 July 2013

vijola laski


Vijola barvo las si želim že odkar pomnim. Nekaj sem že eksperimentirala z barvami, ampak mi je žal vedno prijela rdeča, najbol kar je bilo podobno vijola je bilo tu



Sedaj pa sem prišla na idejo, da bi si pobarvala samo konice, kot nekakšna ombre tehnika. Zgoraj bi pustila črne, konice bi imela pa vijola. Vem da bi jih morala prej pobeliti, kar uniči lase, ampak je želja prevelika.

Pa še slika kako bi izgledal končni rezultat:



Kakšno barvo bi pa vi najraje imeli? Roza? Zeleno? Modro? Rdečo?

1 comment:

  1. Jaz sem si lani pobelila konice pa dala na modro pa je blo res kul :D sam ja mal ti unič ampak če sam enkrat blanžiraš da čist mal posvetlijo se barva lepo prime, po poletju pa morajo konice tako ali drugače stran tako da ni kej izgubit :D good luck!

    ReplyDelete