Thursday 4 July 2013

summer haul #11

I did a little shopping, again *blush* V soboto smo šli z mojim dragim in prijateljico malo po trgovinah. Nisem si nameravala nič kupiti, ampak se mi ponavadi ravno takrat zgodi, da najdem največ zase. V H&M-u so se nama kar zasvetile oči, saj so imeli ogromno stvari z lobanjami. V garderobo sva odšli vsaka s polnimi rokami. Na koncu sta z mano do blagajne odšla dva kosa, ki mi ju je častil moj dragi.

majčko ste lahko videli že vprejšnjem postu
črno bela obleka z lobanjo
Nato sva mojega poslali v Big Bang, midve sva se pa odpravili še v New Yorker.
Tam sem si kupila dva tube topa za pod novo majčko ter obroč z neti.


Ker pa me letos uspejo ožuliti vsi čevlji, ki jih dam nase, sem se odločila, da si privoščim še Ipanema sandale, ki naj bi bili zelo udobni. Izbrala sem te:


No comments:

Post a Comment