Thursday 11 July 2013

tradicionalni poročni prstan vs. tattoo poročnega prstana


Sama se že od nekdaj nagibam k tattoo-ju, še preden sem spoznala svojo boljšo polovico sem vedela, da ko se bom nekoč poročila, na prstu ne bom nosila tradicionalnega prstana ampak tattoo. Pa ne samo zato, ker tattoo je pač za vedno, ampak so mi tudi bolj všeč. Nekaj časa nazaj sem bila v zlatarni in sem prosila prodajalko, če mi lahko pokaže poročne prstane. Všeč mi ni bil čisto noben. Mogoče na drugih lepo izpade, ampak sebe pa ne vidim s takšnim prstanom. Popoln prstan že imam, saj je dragi v nulo zadel z zaročnim in vem, da lepšega ne bi morala nikoli dobiti. Imam tudi to srečo, da bi moj tudi raje tattoo, tako da upam, da bom lahko kmalu na blogu pisala o najinem novem tattoo-ju. Bo pa kar veliko dela z iskanjem pravega motiva.....

Kaj pa je vam bolj všeč?


3 comments:

  1. Meni so prstančki všeč, tattoo-ji pa še bolj. Ko pride čas se bom verjetno kar težko odločila :)

    ReplyDelete
  2. No, jaz sem bolj za prstane, je pa res, da bo verjetno težko najti popolnega. :)

    ReplyDelete
  3. Bolj so mi všeč tatuji, ampak verjetno bi se vseeno odločila za prstane..

    ReplyDelete