Wednesday 3 July 2013

Parkway drive

Včeraj se je na metelkovi odvijal koncert avstralske metalcore skupine Parkway drive. Sama ne poslušam te glasbe, ampak ker je ta band eden izmed ljubših od mojega zaročenca, sem se odločila da grem z njim na koncert. S kolegico sva stale bolj zadaj, ker spredaj je bila cela norija (mosh pit, circle pit). Malo smo bili razočarani, ker letos stage dive-anja niso dovolili. Je bilo pa super, jaz in moja ušesa smo preživeli. Sem bila pa presrečna, ker so zaigrali meni njihov naj komad - Dark days, ki ga ponavadi ne igrajo.



Pa da preidem še k mojemu outfitu. Dresscode je bil beachwear, ampak ni bilo ravno dosti toplo za kratke hlače, zato sem se odločila za dolge črne skinny hlače iz Bershke, top iz H&M, tube top in New Yorkerja ter Vans superge.

with hunny
with friends

No comments:

Post a Comment