Monday 22 July 2013

turisti v Ljubljani

Ko pišem to objavo, sedim v senčki na terasi, na sebi imam kopalke, saj sem ravno prišla iz bazena. Če že mora biti tako vroče, zakaj pa ne bi v tem vsaj malo uživala. Sama nisem poletni tip človeka. Čeprav ima večina ljudi najraje poletje, sem sama bolj za zimo, zato mi teli vroči dnevi niso preveč všeč. Si jih pa skušam vsaj malo polepšati in zadnji dnevi so bili res super. V četrtek smo z mojo družino šli v Ljubljano na izlet, kot kakšni turisti. Sama sem sicer že napol ljubljančanka, moja mami pa si je zelo želela sprehod po stari Ljubljani, zato smo se opremljeni s fotoaparatom odpravili. Ker na prazen želodec ni šlo, smo se najprej ustavili v mehiški restavraiji Hombre in se malo podkrepili.

Pot smo nadaljevali do Kongresnega trga, kjer smo pustili avto in se podali na sprehod.


Med opazovanjem rečnega prometa po Ljubljanici, nas je zamikala vožnja z ladjico. Našli smo eno zele lepo, leseno, ter se odpravili na vožnjo.

Po končani vožnji smo si privoščili še sladoled in krajši sprehod ob Ljubljanici.


No comments:

Post a Comment