Tuesday 8 November 2011

Vampire's Love LE by Essence



Nobena skrivnost ni, da sem to kolekcijo zelo nestrpno pričakovala. Moram reči, da je kar izziv najti polno poličko v Mullerju, meni je uspelo šele v tretje, ne pravijo zastonj, da v tretje gre rado:) Kupila sem naslednje izdelke:
Lakec 03 TRUE LOVE
Lipstain 02 TRUE LOVE
Paletka s senčili
Lak na mojih nohtih izgleda takole


Paltke še nisem ravno veliko stestirala, ampak mi senčila delujejo dobro pigmentirana, embalaža mi je supr + da ima zraven še ogledalo. Barve so pa tudi čisto po mojem okusu. Bi rekla, da mi je tole naj stvar iz kolekcije.

Za lipstain sem najprej mislila, da bo tisti klasičen na iztisk ampak sem bila prijetno presenečana, saj ima čopič kot lip glossi:)



Pa še na mojih ustnicah:


Mi ni preveč všeč, saj zelo izsuši ustnice. tukaj na sliki sem imela spodaj labelo, zato na zgornji ustnici ni enak odtenek kot spodaj.


No comments:

Post a Comment