Tuesday 8 November 2011

Tri stvari

Tri stvari, ki dokazujejo, da sem tipično dekle:
1.Preveč analiziram določene stvari.
2.Iz drogerije ne morem itit praznih rok.
3.ZELO rada hodim po trgovinah.

Navedi tri vsakodnevne nujnosti:
1. Preživljanje časa na internetu
2. sms-anje in čvekanje z dragim
3.Gledanje filmov/serij

Tri stvari, ki jih želim narediti v življenju:
1.Najti solidno službo
2.Kupiti hiško, se poročiti in imeti 2 otroka
3. Se postarati skupaj z mojim dragim

Tri stvari, ki so mi všeč pri meni:
1. oči
2. lasje
3. boobies :p

Tri stvari, ki mi niso všeč pri meni:
1. lenoba (za športanje)
2. višina
3. rit

Tri stvari, ki me strašijo:
1. smrt bližnjih
2. da bi na kakršen koli način zgubila svojega dragega
3. resnejše bolezni

Tri stvari, ki jih želim narediti v naslednjih treh mesecih:
1. diplomirati
2. najti službo
3. se preseliti 

Trije naj meseci:
1. September, ker imam takrat rojstni dan in ker se začne jesen
2. December, ker je tako zelo prazničen
3. Maj, ker se začne toplo vreme in vse lepo cveti

Tri gospodinjska opravila, ki jih ne maraš:
1. brisanje prahu
2. čiščenje oken
3. rezanje čebule (vedno jokam zraven)

Trije načini sproščanja:
1. Pogovor z mojim
2. Poslušanje glasbe
3. Kopel s svečkami

Tri mesta, kjer bi rada živela:
1. Ljubljana/okolica
2. Berlin
3.okolica domačega kraja

Tri stvari, ki bi se jih rada naučila:
1.francoščino
2. shufflanje
3. igranje kitare

Trije najlepši trenutki tvojega življenja:
1. 15.10. 2008, ko sva z mojim začela
2. Najine počitnice v Tuniziji
3. Ko sem opravila vse izpite na faksu

Trije naj čaji:
1. vanilija
2. kokos
3. češnja in banana

Tri naj pasme psov: 
1. charles cavalier king spaniel
2. mops
3. pekinezer

No comments:

Post a Comment