Wednesday 30 November 2011

Moja nega las

Moji lasje so dolgi, mogoče bi nekateri rekli zelo dolgi
(sem jih morala prav izmeriti in tisti najdaljši merijo 60 cm).
Krogec čez obraz imam zato, ker imam čuden izraz:p

Pri negi ne uporabljam preveč preparatov, ker se mi zdi, da to lasem samo škoduje.
Dvakrat na teden si jih umijem s šamponom in balzamom (šampon nanesem dvakrat).
Najraje imam
Ko končam z umivanjem, lase zavijem v brisačo, na glavi si naredim kot nekakšen turban in pustim nekaj minut. Las ne drgnem z brisačo, ampak si novo brisačo dam čez ramena in lase spustim in počakam da se sami posušijo. Zelo redko se poslužujem uporabe sušilca za lase, izjema je le, če se mi reeees kam mudi in lasje še niso suhi, drugače pa ne, grem raje spat z malo vlažnimi lasmi, kot pa da jih posušim s sušilcem.

Tudi likalnika ne uporabljam, mogoče se zlikam 3x na leto. Sama ga niti nimam, ga pa ima moj fant (hecno ja, ampak tako je, ker ima on malo skravžlane laske in si jih včasih zlika, če hoče imeti spuščene).

Vem, da barvanje uniči lase, ampak sama se tega vseeno poslužujem, barvam se pa tam na dva meseca..
Razlog za barvanje? Moja naravna barva las, ki mi ni prav nič všeč oz. se mi zdi, da mi ne paše.

K frizerju zelo nerada hodim, saj me vedno postriže preveč, čeprav si večinoma postrižem samo konice.
Ga pa obiščem nekje dvakrat letno.

Ker imam že malo več kot 3 leta fru fru, sem se navadila, da ga krajšam kar sama, ker drugače bi morala hoditi k frizerju na 4 tedne, toliko preveč denarja pa tudi nimam, čeprav mi ga moja frizerka postriže kar zastonj, saj s tem res ni veliko dela.

Imam pa probleme z razcepljenimi konicami, to rešujem tako, da si jih enostavno odstrižem,
ko mi je dolgčas vzamem v eno roko škarje, v drugo pa šop las in iščem konice, ki so razcepljene in le-te odstrižem. Je sicer zamudno, ampak se izplača:)

2 comments:

  1. sam teb pašejo tak dolgi laski k si visoka. k manjše taka dolžina še pomanjšala.

    drugaše pa tudi sama ne drgnem, zavijem v turban in počakam. fen samo v skrajni sili, če se mudi kot ti..

    mi je pa tvoja naravna barva fuuul lepa. no sj na tako se baravm ubistvu :) mi je res lep odtenek. k vseeno ni blont blont, ne rjava rjava. taka natural je.
    je pa res, da tudi vsaka barva ne sede vsakemu, čeprav če se človek z barvo dobro počuti je pol že narejeno in mu ponavadi paše k vidš da se dobro počuti. zate ne morm 0 rečt, ker bi te mogla vidt tko kot celota in obraz z obema barvama...

    skratka-lepi laski:)

    ReplyDelete
  2. Hvala za komantarček:)
    Sej moja naravna barva kot sama ni tako slaba, je pa fora, da imam bolj temne obrvi, pa tudi kar goste in potem mi lčudno izgleda. Pa še črna (no sedaj kao vijola) me naredi bolj bledo, mi je bleda polt zelo všeč:)

    ReplyDelete