Monday 7 December 2015

Oriflame Possess moška toaletna voda

Danes sem za vas v sodelovanju z Oriflame-om pripravila prav posebno in dišečo objavo. Dobila sem priložnost testiranja njihove nove dišave za moške imenovane Possess. Ko sem prejela dišavo, sem z njo takoj napadla svojega možain ga nadišavila. Sam redko najde vonj, ki bi mu ustrezal in zato priznam, da me je bilo strah, če mu bo sploh všeč. Sam vonj je izrazito možat, za "prave" moške oz. kot pravijo pri Oriflame-u: "Za moškega s Spartakovo dušo, ki mu je usojeno, da osvoji svet! " Takšni klasično moški vonji hitro izpadejo ceneno, pri temu pa ni tega občutka, prav zato mi je zelo všeč.


Prevladujoče note dišave so: nezrel ananas, lovirjevo olje ter iris. Steklena steklenička, ki deluje zelo čvrsto, vsebuje 75 ml dišave, škalica in srebrno okrasje na steklenički pa spominjata na oklep, kar naredi celoten izgled zelo možat. Steklenička je tudi rahlo zaoblejna in se lepo usede v roko.


Dišavo lahko kupite v Oriflame-u, kje je trenutno tudi znižana klik.

No comments:

Post a Comment