Monday 31 December 2012

2012 recap

V letu 2012 se je kar veliko dogajalo, predvsem v zadnjih treh mesecih.

Začelo se je septembra, ko sem končno diplomirala! V istem mesecu sta diplomirala še moj fant ter moj brat, wooohoo, smo praznovali cel mesec :)


Na podelitvi diplom pa sem izvedela, da sem bila še najboljša študentka v generaciji, zato sem prejela še knjižno nagrado :)






Točno en mesec po diplomi, se mi je uresničila ogromna želja, dobila sem svoj prvi tattoo.
Glede pirsov in tattoojev sta bila moja starša vedno stroga in mi jih nista pustila,zato sem bila letos toliko bolj presenečana, ko sta mi ga ne samo dovolila imeti, tudi plačala sta mi ga <3

Oktobra je na najino 4. obletnico, za presenečenje poskrbel moj dragi, z zaroko <3
Mislim, da mi ni treba posebej poudarjati, da je bil to moj najsrečnejši dan :)

Letos sem šla po 3 letih spet na metal camp, s svojo prijateljico Ano.

 
To je bilo leto visokih pet, saj sem v tem letu dobila kar tri pare čevljev z visoko peto (poletni sandali s polno peto, črni salonarji ter zimski škornji). Pet prej nikoli nisem nosila, saj sem že prez njih višja od večine punc in tudi od precej fantov, zato sem se v njih vedno počutila kot drag queen. Ampak sem se sedaj končno nehala obremenjevati s svojo višino:)


Letos sem bila za kratek čas rdečelaska.

 
Šla sva na izlet v Gardaland.



Trenirala sem tek, vendar s tem po dveh mesecih prenehala zaradi bolečega kolena.





V letu 2013 si želim, da bi našla redno službo, da bi lahko z dragim začela delati na skupnem gnezdecu in načrtovati poroko. Želim si, da bi bili moji bližnji zdravi, da bi se imeli radi, tako kot do sedaj.
Delala bom na tem, da izgubim par kilogramov. Koliko od tega se bo uresničilo, pa napišem čez eno leto.

Lepo preživite silvesterski večer!
Jaz pa šibam k zaročencu na romantično večerjo.
Danes je na meniju mehiška hrana:)

Srečno v 2013!


2 comments: