Wednesday 2 January 2013

ny nails + some other things


Za novo leto je pri meni kar tradicija, da na nohte nanesem bleščice.
Letos sem za osnovo uporabila essence -  07cafe ole, čez pa bleščice essence - 02 julia.






Med božičem in novim letom me je v nabiralniku pričakalo darilo od moje skrivne božičke Jagode.
Darila sem se res razveselila, saj je zame izbrala same meni zelo ljube stvari.
Monster high špangica, Catrice lak v isti barvi, Me to you čokolada, ki je seveda že ni več, je bila pa noro dobra! Ter cute voščilnica. Hvala še enkrat!

Letos smo doma po parih letih postavili kar navadno jelko, ponavadi smo kupovali nordijske, ki so malo bolj košate, letos pa si je mami zaželela čisto preprosto navadno jelko, ki izgleda takole:

Božič sva letos z dragim preživela v Ljubljani. Najprej smo imeli večerjo, potem pa sva šla še v center k polnočnici in na kuhano vino.


Za božič sem čisto pozabila narediti kakšno outfit sliko, nastala je samo ta, med urejanjem frizure.




Za konec pa spoim na sneg, ki ga letos žal ni bilo ne za božič, niti za novo leto.





No comments:

Post a Comment