Wednesday 12 December 2012

more gifts

Letošnji december mi je zelo všeč, saj ni tako, da bi se obdarovali sama za miklavža/božič, ampak tudi vmes (da ni preveč daril naenkrat).
Miklavž je bil zelo radodaren, očitno sem bila letos res pridna^^
V Ljubljani sem od tašče in tasta dobila čudovito Intimissimi črno pleteno obleko, od lubijevega brata ter njegove punce pa verižico z vijola swarovski srčkom, ki čudovito paše k zaročnemu prstanu <3


Naslednji dan sva šli s taščo malo v shopping in sem si v C&A kupila super cute rokavičke z učkami ter ušeski.


Tašča pa me je presenetila še z Monster High punčko, katere obožujem!
Tokrat sem dobila Venus, s katero se lahko poistovetim, saj je zelo ekološko naravnana,
prav tako kot jaz :)




Še risanka, kjer jo lahko občudujete:)

 


Pri nas doma imamo tradicijo, da miklavž prinese večinoma sladkarije in obvezno adventni koledar,
z dragim pa sva dobila še vstopnici za stand up Tadeja Toša, na silvesterski večer.






Z dragim sva si ogledala tudi praznično okrašeno Ljubljano. Prepričala sem ga celo, da si jo ogledava iz gradu. Ta dan je bil res romantičen, saj je začelo snežiti, ko sva hodila na grad.



No comments:

Post a Comment