Tuesday 6 September 2011

Happy day

Ko sem lani novembra izvedela, da ima Katy Perry svoj parfum, sem ga, kot njena oboževalka, hotela imeti. Vendar je nastal problem, ko sem ugotovila, da se ga pri nas ne da dobiti v nobeni drogeriji. Sedaj pa je končno na voljo, vendar samo v spletni trgovini. Nakupovanja preko spleta ne maram preveč, sploh za parfum, za katerega ne veš kakšnega vonja je. Ampak po opisu sodeč, bi mi moral biti všeč, saj imam rada sadno sladke vonje, zato sem se odločila, da ga naročim. Pa še steklenička mi je noro kjut.



Upam, da ga bom tudi jaz kmalu takole držala:)  meeooow

3 comments:

  1. poročaj kako diši, ko ga dobiš :)

    ReplyDelete
  2. Bom sporočila, so mi v mejlu napisali, da ga trenutno ni na zalogi in bom morala počakati kakšen teden.

    ReplyDelete
  3. čist preveč kjut flaška! ♥

    ReplyDelete