Tuesday 6 September 2011

V razmislek

10 njiv zadostuje za: 61 ljudi, ki se prehranjujejo s sojo 23 ljudi, ki se prehranjujejo s pšenico 10 ljudi s koruzo 2 človeka z mesom.
Ta potratna praksa je prisilila živalsko industrijo v izkoriščanje vse več in več površine, zato so gozdove, močvirja in druge naravne ekosisteme, zdesetkali in spremenili v polja in pašnike.
Vsak vegetarijanec vsako leto reši 1/2 hektarja dreves. Na milijone hektarjev (v Ameriki 100 milijonov hektarjev) gozdov je bilo spremenili v polja za pridelavo krme za živali.
100 krat več vode je potrebno za pridelavo enega kg mesa, kot za pridelavo kg pšenice.
Če bi vsak Američan zmanjšal porabo mesa za 5%, kar bi pomenilo en mesni obrok manj na teden, bi prihranili dovolj žitaric, da bi lahko vsak dan nahranili 25 milijonov lačnih ljudi.
Človeško telo nima nobene potrebe po živalskem mesu, jajcih ali mleku. Vsa potrebna hranila, ki so pomembna v človeški prehrani (amino kisline, maščobne kisline, vitamini, minerali) proizvedejo rastline in mikro organizmi.
Z ubijanjem živali človek v sebi po nepotrebnem zatre najvišjo duhovno čustvo – sočutje in usmiljenje do sebi podobnih živih bitij, z nasiljem nad lastnimi čustvi pa postane okruten. Kako lahko pričakujemo na zemlji slogo in mir, če pa so naša telesa živi grobovi ubitih živali?

"Vegetarijanec sem postal pri petindvajsetih letih, zdravniki so me poskušali prepričati, da me bo vegetarijanstvo spravilo v grob. Ko so me v starosti prijatelji vprašali, zakaj nisem obiskal teh zdravnikov in jim pokazal, kako dobro mi je del ta način prehrane, sem jim odvrnil: »Saj bi jih, a so že davno pomrli«."
"Nekdo je hotel izvedeti, zakaj izgledam tako mladosten. Moj odgovor: »Izgledam le svojim letom primerno. Ostali ljudje so videti starejši, kot so v resnici. Kaj pa lahko pričakuješ od ljudi, ki jedo trupla«?" George Bernard Shaw

Sama sicer nisem vegetarijanka, ampak se mesu izogibam če le gre.


                                                     Vir



No comments:

Post a Comment