Thursday 25 August 2011

DM shopping #1

-Ziaja krema za roke, mmmm diši po kokosu
- Alverde balzam za ustnice - ognjič, ker je pač najboljši:)
- Balea balzam za ustnice - Fun taste (ima vonj po coca coli in ker se moj dragi vedno pritožuje kadar imam namazane ustnice, sem si to kupila posebej zanj, upam da mu bo okus všeč;))
- Ebelin elastike za lase - vedno pridejo prav in nikoli jih ni preveč.
- Balea osvežilni robčki, zraven sem dobila še lepo škatlo kamor se jih lahko pospravi:)
- Maxfactor maskara false lash effect - mi je všeč vijola embalaža, zraven pa sem dobila še smokey eye senčilo (ampak so imeli na voljo samo še 3 odtenke, zato sem vzela roza za mami).
- Balea gel za tuširanje - Papaya, poletni vonj kot nalašč za na morje:)


1 comment:

  1. Sama sem navdušena nad Ziaja bodybuttrom kokos. :)

    ReplyDelete