Saturday 8 October 2016

L'Occitane Arlesienne

Lepo pozdravljeni, danes se vam na hitro oglašam s kratko "preview" objavo.  Kot nekateri že veste, smo se lepotne blogerke včeraj družile na 2. konferenci lepotnih blogerk. O tem, kaj smo tam počele več v prihodnji objavi, danes pa smo tu zato, da predstavim novo linijo znamke L'Occitane - Arlesienne. Linije sicer še ni na voljo v trgovinah (pride v začetku novembra), vendar me je s svojim vonjem prevzela. Vsebuje note vijolice - to sem sama najprej zaznala, vrtnice, žafranike in bergamotke. Arlesienne predstavlja žensko, ki je lahko točno to, kar želi biti, moto, ki mi je zelo blizu, saj tudi sama s svojim stilom rada izstopam iz povprečja in se ne oziram na mnenja drugih.





Zakaj roza okrasni trak? Arlesienne, si trak živahnih barv vpne v svojo pričesko, jaz pa sem z njim ustvarila srce, ki ponazarja mojo ljubezen do L'Occitane izdelkov in te linije nasploh.




V kolekciji so na voljo toaletna voda, svilnata krema za roke, očarljivi balzam za ustnice, lepotilno mleko za telo, očarljivi gel za prhanje in kopel in parfumsko milo.



1 comment:

  1. O komaj čakam, da lahko preizkusim izdelke iz te nove kolekcije <3

    ReplyDelete