Sunday 24 January 2016

Essence love.joy.care intensive care hand butter


 Pozdravljeni. Današnja objava sicer ni bila planirana, vendar me je izdelek tako zelo navdušil, da moram svoje navdušenje deliti z vami. Pisala bom o bogatem negovalnem maslu za roke (01 have a piece of care!) znamke essence iz njihove omejene izdaje love.joy.care. 


Kot vidite na prvi pogled je emalaža zelo privlačna, to je bila tudi prva stvar, ki me je pritegnila v nakup. Sicer imam izdelke za nego rok raje v tubi, saj so lažji za uporabo, pa tudi v torbici jih lažje prenašam, ampak je tale lepotec našel svoje mesto na nočni omarici in ga uporabim vsak večer pred spanjem. V lončku je 50 ml nežno odišavljenega produkta. Na pokrovčku piše, da ima vonj po bombažnem mleku, s čim se strinjam. Zadnje čase so mi zelo všeč takšni bombažni vonji, sploh pri negovalnih izdelkih za roke. Vsebuje shea maslo, kokos, mandljevo olje in makadamijo. Všeč mi je, da ne masti rok in da se zelo hitro vpije. Čeprav sama nimam velikih problemov s suho kožo, postanejo moje roke pozimi tako suhe, da pride do razpokanja kože (predvsem na členkih). Z uporabo tega masla je suha koža izginila, za kar sem mu izredno hvaležna.



1 comment: