Wednesday 1 October 2014

Ocena pincete La - Tweez


Pozdravljene! Danes imam za vas pripravljeno posebno objavo, oziroma oceno nepogrešljivega pripomočka vsake ženske, to je pinceta. Sigurno ste jih v življenju zamenjale že kar nekaj. Če še niste našle tiste "taprave", vam priporočam, da berete dalje. Sama nikoli nisem bila zahtevna kar se tiče pincet, pomembno mi je bilo samo, da je dovolj močna in natančna. Ko so me kontaktirali iz podjetja La - Tweez Slovenija in mi poslali pincetko, sem bila zelo vesela, saj sem prav to imela ogledano in v planu, da si jo kupim. Izbrala sem si lahko katero koli barvo (črna, bela, roza, vijola, rumena, zelena ali mint). Sama sem se odločila za črno.

IZGLED:  Ko sem je prejela, me je najprej presenetila embalaža, saj je zelo elegentna in priročna. Zraven dobite tudi manjšo embalažo v obliki tulca z ogledalom, tako da jo lahko vedno nosite s seboj. Sam dizajn pincete mi je izredno všeč. Črna je moja najljubša barva, tako da sem se v njo zajubila na prvi pogled, dodatek Swarovski kristalčka pa jo naredi še bolj posebno in ženstveno.

UPORABA: Kar to pinceto naredi posebno je dodana LED lučka, kar zelo olajša samo puljenje. To pride še kako prav, če pred ogledalom nimate ustrezno osvetlitve. Nad pinceto je navdušena tudi moja mami, saj nosi očala in zato malo slabše vidi, s prižgano lučko pa si puljenje olajša.


S pinceto sem izredno zadovoljna in je postala moja stalnica. Če jo želite preizkusiti tudi sami, si jo lahko naročite tukaj.

1 comment: