Tuesday 20 August 2013

ocena pudra Deborah Milano Comfort Mat foundation


Danes me je v nabiralniku pričakal nov puder. Dobila sem ga od ene punce, s katero sva naredili menjavo na strani mojbutik.si. Malo me je skrbelo kakšen odtenek bo, saj imam ponavadi problem najti dosti svetlega za mojo polt, sneguljčica style :) Odtenek pudra je najsvetlejši - 0 fair rose.
V flaški je 30 ml izdelka, ki se dozira s priročno pumpico.Puder ima mat učinek ter SPF 15.

Ko sem ga nanesla, sem ugotovila, da mi odtenek ustreza, saj je res zelo svetel. Nanaša se super, sama sem tokrat uporabila čopič. Moram omeniti tudi vonj, saj res prijetno diši. Puder je super in bo zelo pogosto na mojem obrazu. Ker imam na obrazu trenutno izbruh mozoljčkov, me je zanimalo kakšna bo prekrivnost, tudi na tem področju me ni razočaral. Mislim, da sem končno našla my go to puder.


before & after

2 comments:

  1. I like it! Morem priporočiti sestri, ki je ravno tako nadomestna Sneguljčica :) Super! :)

    Visit me: http://keepingupwithmarcela.blogspot.com/2013/08/back-to-school-makeup.html :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni je res super. Če ji ta ne bo všeč, pa naj preizkusi od Loreal mat verzijo (najsvetlejši) je tudi zelo svetel.

      Delete