Sunday 14 January 2018

Yankee Candle - Enjoy the simple things pomlad 2018


Čeprav je po koledarju še zima, je v svetu Yankee Candle dišav že nastopila pomlad. Nova kolekcija, ki je sestavljena iz štirih novih vonjav nosi ime Enjoy the simple things in nas nagovarja, k upočasnitvi tempa, uživanju vsakega dne posebej ter k občudovanju lepote in ljubezni, ki nas obdaja.
 

Prvi vonj v kolekciji sodi med cvetlične vonjave in se imenuje Sun-drenched apricot rose. Je najbolj močan in prevladujoč izmed vseh štirih. Sestavjajo ga note s soncem obsijane marelice, cvetovi nektarine, vrtnice, gardenije, mošusa ter pudraste note. Ko sem jo prvič povohala sem najprej zaznala vonj vrtnice, ki mi načeloma ni med najljubšimi, vendar sem kmalu za tem zaznala še vonj breskve, ki naredi celoten vonj za pojesti dober. Moj mož pravi, da je ta vonj zmagovalec v novi kolekciji.

Naslednji je vonj Rainbow cookie. Vonj je sestavljen iz not sladke pomaranče, kremaste breskve, pasijonke, maslene kreme, vanilijeve glazure ter kokosa. Sama obožujem sladke vonjave, zato sem že po prebranem vedela, da mi bo ta vonj zelo všeč. Ko ga povonjaš, kar čutiš lahkotne piškotke, kako se ti topijo v ustih.


Vonj, ki je najbolj svež v tej kolekciji se imenuje A calm & quiet place. Sestavljajo ga note lista mandarine, jasmina, cedrovine, pačulija, sandalovine in oranžnega mošusa. Vonj se mi zdi idealen za dneve, ko si želim le mir in tišino, kakor namiguje že samo ime. Všeč mi je, ker je bolj nežen in ni premočan.

Zadnji vonj se imenuje Sweet nothings in je moj najljubši izmed vseh štirih. Če sklepamo po imenu, diši po sladkem ničemer, vendar vam zagotavljam, da je vonj fantastičen, saj je sestavljen iz not ciklame, lotusovega cveta, vanilije, pudrastega mošusa ter jantarja. Vonj je nežen in sladek, kot milni mehurček.


Poleg novih vonjav pa so z novo kolekcijo prišli še čudoviti pastelni dodatki. Sama sem nad njimi navdušena, saj so čisto v mojem stilu. Najbolj mi je všeč senčnik za svečo, ki izgleda kot milni mehurček, ali ni kjut? Prav tako pa so me navdušili tudi svečniki za svečko, ki so na voljo v roza, modri in moji najljubši - vijola barvi. Nova kolekcija bo kmalu na voljo v trgovinah Vonj narave ter v spletni trgovini Yankee Candle Slovenija.


1 comment: