Friday 8 September 2017

Fall in love - jesenska kolekcija Yankee Candle vonjev


Moj najljubši letni čas so pri Yankee Candle začinili z vonji razkošnih in toplih začimb pomešanih z bogatim sadjem. Sama že vrsto let spremljam vse novosti in prvi dan, ko pridejo na police zavijem v najbližjo trgovino Vonj narave, kjer si vzamem čas in vse prevoham. Ne pomnim kdaj se je nazadnje zgodilo, da bi mi v kolekciji bili všeč prav vsi vonji, ampak tokrat se je. Dobesedno sem se zaljubila!

Kolekcijo sestavljajo štirje vonji, dva sveža Warm cashmere in Autumn glow, vonj začimb Vibrant saffron ter sadni vonj Mulberry & fig delight. V nadaljevanju vam bom predstavila note, ki jih posamezen vonj vsebuje, čisto na koncu pa izdam katera dva sem vzela s seboj domov.



WARM CASHMERE: 
 Zavijte se v razkošne note pomirjujoče sandalovine in eksotičnega pačulija.
Zgornje note: pomaranča
Srednje note: kašmeran, ambra, kardamom
Osnovne note: kremna sandalovina, mošus, beli pačuli, francoska vanilja


VIBRANT SAFFRON: 
Odkrijte topel in živahen sladek žafran pomešan z mehkobo vanilje.
Zgornje note: bergamot, cimetovi listi, janeževa zvezda
Srednje note: žafran
Spodnje note: lesni akordi, semena vanilje, ambra 


MULBERRY & FIG DELIGHT: 
Vabljiva sadna skleda polna sočnih murv in sveže nabranih fig.
Zgornje note: robide, fige, malinovi listi
Srednje note: rdeča sliva, marelica, breskva, medvedja robida
Osnovne note: tonka, semena vanilje

AUTUMN GLOW: 
Dotik sončno zlatih listov in lesnih not pačulija, ki poustvarjajo jesenski sprehod po gozdu.
Zgornje note: citrusi
Srednje note: jesensko cvetje, sveže nabrana zelišča
Osnovne note: pačuli, semena tonke, ambra

Ker zaradi že tako ogromne zbirke sveč nisem morala opravičiti nakupa vseh štirih, sem se odločila za nakup dveh. Izbrala sem vonj Warm cashmere in vonj Autumn glow. Oba sodita med sveže vonje in sta zelo primerna za katerikoli prostor v stanovanju. Sama ju imam v spalnici, saj sta lepa in umirjena vonja, primerna za sanjarjenje in lenarjenje.




 Ne veš kje kupiti te čudovite sveče? Klikni tukaj.


 

1 comment:

  1. Tale Fig delight nujno rabim. Pa mogoče en mini Autumn glow. Zanimivo, da ponavadi plavih sveč sploh ne pogledam, katerega vonja so - če ne bi brala zdaj tega, bi šle fige gladko mimo mene :)

    ReplyDelete