Tuesday 31 January 2012

Novi telefon

Imam ga sicer že 1 mesec, ampak sem kar dolgo potrebovala, da sem ga naštudirala. Sem ugotovila, da znajo biti smartphone-i kdaj tudi pametnejši od nas:p

Da se ve, o katerem je tukaj govora, moj lepotec je Samsung Galaxy ACE S5830.

Zraven sem dobila tudi belo zadnjo ploščico, ampak mi je črna bolj všeč.

Ko sem začela gledati za nov telefon, mi je ta takoj padel v oči. Cena ni bila previsoka, ponuja pa veliko. Tudi njegova velikost me je takoj prepričala, saj mi ravno prav "paše v roko".

Ker sem že prej uporabljala telefon z zaslonom občutljivim na dotik, s tem nisem imela težav in sem osnovne funkcije kar hitro osvojila. Prvič pa sem se srečala z operacijskim sistemom Android in moram reči, da je super. Našla sem že ogromno uporabnih aplikacij, prva je bila seveda facebook, potem pa še angry birds in druge. Od začetka, ko sem telefon še spoznavala, mi je baterija zdržala en dan, sedaj pa po dva dneva.

Slikala nisem še kaj dosti z njim, kar je čudno zame, ker to zelo rada počnem. ko bom imela kakšno lepo sliko za pokazati, jo pa nalepim sem:)

No comments:

Post a Comment