Sunday 24 September 2017

Otvoritev nove L'Occitane trgovine v Kranju


V četrtek 21. 09. smo bile blogerke povabljene na otvoritev nove L'Occitane trgovine, že kar 14. v Sloveniji. Lokacija te trgovine je v novem delu Qlandije v Kranju. Moram priznati, da sem kar malo ljubosumna, saj imate Kranjčanke najlepšo L'Occitane trgovino kar sem jih videla!


Trgovina je opremljena v provansalskem stilu. Všeč so mi čiste linije, saj prostor deluje zelo prostoren in zračen, hkrati pa je povsod moč opaziti čudovite L'Occitane izdelke. Police so lično aranžirane in se ne šibijo pod težo izdelkov, tako da ti lahko prav vsak posebej pade v oči. 


Izdelki so ločeni po kategorijah, od izdelkov za obraz, telo, lase, izdelkov za moške, kreme za roke ter dišave za dom. Kot posebnost naj omenim, da je tik ob blagajni kotiček z mini verzijami izdelkov, ki jih sama vedno vzamem s seboj na potovanja, saj so zelo priročni in super, če želiš preizkusiti kaj novega. 


Pri L'Occitanu vedno poskribjo, da se imamo blogerke pri njih lepo, zato so poskrbeli tudi za pogostitev, praline izdelane po navdihu njihove najnovejše dišave Terre de Lumiere poleg tega pa smo v test prejele dva izdelka iz te linije. Komaj čakam, da ju začnem uporabljati!
Si novo trgovino že obiskala? Ker bom sama kmalu postala "Gorenjka" bo to moja go to trgovina, kadar si bom zaželela izdelkov za crkljanje.

 Na sliki sem s Saro (Passing Fancy), Aleksandro (Kreativna & moderna mama), njenim sinčkom Nikom in Ano (Mad about red)

No comments:

Post a Comment