Thursday 14 September 2017

Primark haul

Če bi morala izbrati samo eno trgovino v kateri bi oblačila kupovala do konca življenja, bi bil to definitivno Primark. Ravno v septembru praznujeva s Primarkom svojo obletnico. Letos mineva tri leta odkar sem ga prvič obiskala na Dunaju. Na mojo srečo, se je kmalu za tem odprl v Gradcu in od takrat veliko večino svojih oblačil kupim tam. Vedno me navduši izbor, ki je drugačen, kot oblačila, ki jih lahko kupiš v Sloveniji. Presenetljiva je tudi kvaliteta, ki na račun nizke cene definitivno ne trpi. Avgusta sem potovala po Irski in tam obiskala tri Primarke (oz. Penneys-e kot ga poimenujejo tam). Obiskala sem ga v kraju Galway, Cork in Dublin in moram priznati, da mi je ta v Gradcu najbolj všeč, saj je lepo urejen in ima široko izbiro.


Ker sem pred kratkim zamenjala službo, je bil čas tudi za menjavo garderobe. V prejšnji službi sem dve leti nosila majico s kratkimi rokavi in trenerko, zato sem komaj čakala, da službo zamenjam za takšno, v kateri bom lahko lepo oblečena. Tale srajčka mi je takoj padla v oči, saj obožujem črte, najbolj všeč pa mi je detajl na hrbtu z dvema mašnjama. Cena: 11€


 Lahkotna bela majčka za vroče poletne dni, ki pa jo lahko nosimo tudi jeseni v kombinaciji s pleteno jopco.


Čeprav sem odšla v trgovino z namenom, da si kupim barvna oblačila, se tej majčki nisem morala upreti. Pa še znižana je bila na 5€.


Kjut karirast top z roza vezenino je primeren bolj za poletne dni, zato sem ga zaenkrat pospravila v omaro, kjer čaka vroče dni.


V svoji zbirki imam že kar nekaj Primarkovih jopic, vendar so vse v črni barvi, zato sem se torkat odločila za sivo, ki jo nosim čez nežno roza majico s kratkimi rokavi, na kateri so potiskani Eifflovi stolpi. Cena jopice: 9€ in majčke 3€


Tale majica izgleda zelo čudno na sliki, v živo pa je božanska. Mislim, da je to moj najljubši kos, ki sem ga kadarkoli kupila v Primarku. Gre za črno majico s kratkimi rokavi, ki je malo daljša, na njo pa sta prišita dva daljša kosa tila.


Kupila sem jo v Galwayu, kjer sem jo našla znižano na 7€.


Za konec pa še dve majčki, siva s potiskom peres in črna s potiskom lastovk. Ker sta zelo mehki in primerni za različne priložnosti, sem vzela kar obe in ju že z veseljem nosim.


Primark ima čudovit izbor najrazličnejših chokerjev in ker takšnega v kombinaciji z zlato še nimam, sem tokrat izbrala tega. Cena: 3€


Ker imava z možem kuhinjo v modri barvi, sem se takoj zapičila v te podstavke za kozarce. V paketu so štirje podstavki za ceno 2,5€.


Primark nakup pa ne bi bil popoln brez Harry Potter stvari. Tokrat sem vzela šalčko (čeprav šalčk reees ne potrebujem) v obliki kotla in napis, ki ga bom obesila nad wc školjko (tisti, ki ste fani Harry Potterja boste vedeli zakaj ravno tja).

Za konec pa še vprašanje za vas, katero trgovino bi izbrali, če bi morali do konca življenja obleke nakupovati samo še v eni? Upam, da ni pretežko :)

1 comment:

  1. Ih, samo eno trgovino, težka bo. Vem, da edno grem v Bershko in Stradivarius. Primark mi je pa tak super izletek še zraven.

    ReplyDelete