Thursday 12 October 2017

Oktoberski Primark nakup


 Pozdravljeni, spet imam za vas novo objavo, v kateri vam bom pokazala kaj sem prejšnjo soboto kupila v Primarku. V prejšnji objavi s Primark nakupi sem napisala, da sem iskala kose oblačil, ki niso črne barve in ker je to zame misija nemogoče, sem tokrat to opustila in se vrnila k svoji črnini.



 Najbolj sem potrebovala tople puloverje, saj nas je letošnji september kar presenetil s svojimi nizkimi temperaturami, jaz pa sem z grozo ugotovila, da mi v omari primanjkuje toplih puloverjev in jopic. Zgornji pulover s trakci me je prepričal že na obešalniku, saj so mi vedno všeč malo drugačne stvari. Ne bo ravno primeren za v službo, bo pa super za sprehode po mestu, kino in nasploh bolj lenobne dni. Zanj sem odštela 13€.


Jopica s čipkastim hrbtom je kot nalašč za v službo, saj je bolj elegantna. Spredaj nima gumbov in je idealna zame, saj mi je hitro vroče, nato pa ko se slečem me hitro zebe. Cena jopice je bila 11€



Ta kos je verejtno nekaj najbolj toplega in mehkega kar imam v omari. Spredaj in na notranji strani je iz "medvedek" materiala, na zunanji strani je spredaj kot nekakšen semiš, zadaj pa je pleten. Vanj se bom zavijala celo jesen in zimo. Cena tega medvedka je 19€.


Še zadnja topla jopica je ta malo daljša z zanimivim detajlom na rokavih. Ko sem videla, da je znižana na 7€ je brez obotavljanja pristala v moji košarici. Kupila sem tudi te zanimive gležnarje. Jaz sem se vanje zaljubila na prvi pogled, žal pa nihče od domačih ne čuti tako. Meni so noro lepi, ali sem edina? Zanje sem odštela 18€. Kupila pa sem še en modni dodatek in sicer torbico, ki.... 


... je lahko tudi nahrbtnik. Menim, da je izredno praktična, zato sem eno vzela še za svojo mami. Za 14€ se mi zdi to odličen nakup.

Hlače, ki jih nosim na slikah so moja stalnica in jih vedno kupujem v Primarku. Ker sem zelo visoka in imam noge daljše kot ponedeljek mi je večina hlač prekratkih. Na srečo me tu Primark reši s temi hlačami, ki stanejo le 8€. Vedno vzamem tudi nekaj basic majčk s kratkimi in dolgimi rokavi.

12€

12€
7€

Moj Primark nakup mora obvezno vsebovati tudi kakšen kos iz Harry Potter kolekcije. Malo so me sicer razočarali, saj niso imeli nič v barvah Hufflepuffa, ampak sem vseeno našla kar precej lepih kosov.



Majčka, ki me je, priznam, najbolj pritegnila zaradi cene, saj je bila znižana na 2€. Vzela sem jo, saj bo idelana za plastenje pod kakšne puloverčke.

Za potešitev otroka v sebi sem vzela tole Chip skodelico in Mrs. Pot čajnik. Skodelica je bila 6€, čajnik, ki je v bistvu hranilnik pa 10€. Prodajajo pa še večjo verzijo, ki pa je pravi čajnik.


Nisem se mogla upreti zimskim kuhinjskim krpam, za katere sem odštela 4€. Kupila sem še kjut trak z mačjimi ušeski, saj so mi lasje vedno v napoto, kadar si dam na obraz masko. Cena traku je 2€. Vedno vzamem tudi vate za odstranjevanja make upa, te stanejo 1,5€. Pri blagajni pa sem vzela še papir za zavijanje daril z mopsi za 1,3€









1 comment:

  1. Super nakup! Sploh puloverček in jopica sta mi zelo všeč, najbolj kjut pa je itak skodelica. <3

    ReplyDelete