Monday 12 October 2015

Aussie- avstralski čudež za lase



Že nekaj časa nazaj me je v nabiralniku pričakala tale čudovita torbica s prepoznavnim logotipom znamke Aussie. To znamko sem od prej že poznala, saj jo hvali kopica lepotnih blogerk in youtuberk.
"Aussie je leta 1979 ustanovil Tom Redmond, ko je po obisku v Avstraliji dobil navdih za razvoj 3 minutnega čudeža, intenzivnega balzama, ki postreže z izjemnimi rezultati v samo treh minutah. Aussie je čudežno odkritje, ki navduši s pristopom in očara z videzom. Samozavest znamke se skriva v mogočnosti izvedbe, kvaliteti sestavin in značilnem videzu. Aussie namen je skrb za lase in v tem je resnično dober. Vsak Aussie izdelek je zasnovan tako, da lasje dobijo prave koristi. Raznolike, skrbno izbrane avstralske  sestavine omogočajo, da z veseljem razpustite lase in z njimi uživate. Dodatno ukvarjanje z lasmi ni potrebno, vi preprosto uživajte pri umivanju in tako pustite, da lasje pridobijo vse potrebno, da zasijejo."

 Izbrala sem si šampon in balzam iz linije miracle moist, ter najbolj hvaljen proizvod te znamke, 3 minute miracle reconstructor masko za lase. Ko sem izdelke dobila v roke, sem jih morala takoj povohati, saj sem ogromno prebrala o njihovem vonju. Takšnega vonja res nisem pričakovala, dišijo kot žvečilni gumi, meni zelo všečen vonj.

Linija miracle moist je namenjena suhim in poškodovanim lasem. Ker sama obiščem frizerja le 1x na leto, so moje konice v precej bogem stanju. So tudi zelo izsušene, čeprav so lasje pri lasišču že mastni. Po uporabi vseh treh izdelkov, moji lasje zaživijo. Na otip so zelo mehki in prijetno dišijo. Po šamponu in balzamu je začel posegati tudi moj mož, še posebej mu je všeč vonj. Mislim, da bo ta znamka kar stalnica v najini kopalnici.





V DMih po Sloveniji je na voljo 6 linj:

MIRACLE MOIST
MIRACLE_MOIST
  • Šampon in balzam namenjen za suhe in poškodovane lase
  • Vsebuje olja avstralskih oreščkov in makadamije
  • Šampon prodre v suho in poškodovano lasno strukturo in jo pomaga negovati ter zgladiti, medem ko z balzamom s čudežno formulo postane mehka, gladka in nahranjena
AUSSOME VOLUME
AUSSOME
  • Šampon in balzam namenjen slabim in tankim lasjem
  • Vsebuje ekstrakt avstralskega hmelja
  • Šampon lase podaljša. Volumen dobijo od korena do konice, medtem ko balzam z lahko formulo poveča volumen
MIRACLE SHINE
MIRACLE_SHINE
  • Šampon in balzam, ki poskrbita za biserni sijaj na laseh
  • Vsebuje izvlečke avstralskega ginsenga in biserni prah
  • Globinski tretma je bleščeč dokaz, da se sijaj da ustekleničiti
MEGA INSTANT
MEGA_1
  • Šampon in balzam za vsakodnevno uporabo
  • Vsebuje ekstrakte skrivnostne avstralske rastilne Anigozanthos Flavidus
  • Šampon lase očisti,  jih naredi lahke in voljne, medtem ko balzam ne obteži las in je enostaven za izpiranje, zaradi česar so mehki in sijoči
 COLOUR MATE
COLOR
  • Šampon in balzam za barvane in neukrotljive lase, kateri potrebujejo posebno pozornost
  • Vsebuje ekstrakt čudovite avstralske divje breskve
  • Šampon s posebno formulo daje lasem sijaj in jih pomaga ohraniti zdrave, balzam pa globinsko hrani in nadgrajuje barvane lase
 LUSCIOUS LONG
AUSSIE
  • Šampon, balzam in intenzivni balzam za dolge lase
  • Vsebuje ekstrakt gorske rastline, ki raste v odmaknjenih predelih gorovja Blue Mountains
  • Šampon in balzam z ekstraktom avstralskega evkaliptusa in avokadovega olja pomaga globinsko hidrirati, regenerirati in negovati dolge lase





1 comment:

  1. Fajn objava, me je mogoče prepričala v nakup. :D Vsaj tale 3 minute miracle me zanima kako bi se obnesel na mojih blanžirančkih. :) (Natalija)

    ReplyDelete